Új hirdetési szabályok a Blog.hu-n

2008.11.08. 12:17 | 323 komment

Drága bloggerek,

Fantasztikusan jó hírünk van, hogy ne legyen olyan szirupos a dolog, vezessük be egy rettenetes szóviccel.

Vannak nagy kérdések, amikre nem érdemes válaszolni. Mondjuk az, hogy "Ha kalapos régész, akkor hogy lehet indián a Jones?" És vannak olyanok, amikre annál inkább. A blog.hu-n a motor megalkotása óta az egyik nagy kérdés az volt, mi legyen a hirdetésekkel. Megtehettük volna, hogy a bloggereknek egyáltalán nem engedélyezzük a saját reklámok kirakását, mi viszont bárhová kirakunk saját szuperbannereket, skyscrapereket és más ijesztő nevű hirdetőtáblákat. Nem ezt tettük, mert azt gondoltuk, hogy akkor lesz mindenki boldog, ha olyan rendszert találunk ki, amiben nekünk is jó meg nektek is, például mindannyian kereshetünk pénzt, de aki nem akarja, azt nem terheljük hirdetési sávokkal és hasonlókkal. Elég sokat kotlottunk a Rendszeren, de mostanra végre elkészült.

Az alaphelyzetet mindenki ismeri: a blog.hu-n az elmúlt, átmeneti időszaknak számító két évben - bruhaha -  elvileg nem volt lehetőség arra, hogy a felhasználók hirdetést helyezzenek el a blogjukon, bár ha valaki ilyennel egyedileg megkeresett minket, jellemzően rábólintottunk. Olyan szisztémát kellett kitalálnunk, ami tiszta, átlátható, normatív, közben egyfelől tiszteli a reklámutálók érzéseit, másfelől tiszteli azokat, akik pénzt is szívesen látnának a blogjukból, harmadfelől bevételeket hoz a Blog.hu-nak, hiszen sok más mellett abból telik egyre jobb motorra, több szkinre, még faszább szupportra, szóval kellemesebb szolgáltatásra.

A megoldás a következő lett.

Nemsokára eljön a nap, amikor belépéskor választás elé leszel állítva: el kell döntened, hogy két választható és egy nem választható kategória közül melyikbe sorolod a blogodat. (Ezt mindjárt jobban megmagyarázom.) Tehát választani kell, de megijedni nem: a kategóriák között abszolúte van átjárás, semmi sincs lecementezve.

Az egyik választható lehetőség a "reklámmentes blog", más néven Csizmás Kandúr kategória. (Azért Csizmás Kandúr, mert magányos és nemes.) Ez annyit tesz, hogy egyáltalán nem abajgatunk reklámokkal, cserébe te sem rakhatsz ki hirdetéseket, pontosabban grafikusakat nem, de ETARGET szövegeseket igen, ráadásul akármennyit, a saját zsebedre. A Kandúr ideális választás azoknak, akik maguknak, a családtagjaiknak, a baráti körüknek vagy egy kialakult kis közösségnek blogolnak, idegenkednek a hirdetésektől és olvasottságilag egyáltalán nem vágynak rivaldafényre.

A másik lehetőség az úgynevezett "megosztott felületes blog", magyarul a Kétpúpú Teve. Ez leegyszerűsítve azt jelenti, hogy megengeded, hogy a Blog.hu hirdetéseket helyezzen el a blogodon - ez oldalanként két darab rögzített maximális méretű display hirdetést jelent - amit a szolgáltató az oldalletöltések egyik 50 százalékában tehet meg. Az oldalletöltések másik 50 százaléka a tiéd: ha akarsz és tudsz, ezekre te magad szervezhetsz - akár grafikus - hirdetéseket és a bevételt teljes egészében el is teheted, bármennyi is legyen az. (Ez természetesen a Blog.hu-ra is igaz az oldalletöltések másik felében, mármint hogy a saját reklámjaink bevétele minket illet.) Ezen felül helyezhetsz el az oldalhasábodban szöveges PPC (vagyis kattintásalapú, mint például az ETARGET vagy a Google Adsense) hirdetéseket is, ezek is a te zsebedre dolgoznak.

Ezt a módozatot értelemszerűen az olyan aktívabb bloggereknek szánjuk, akik saját maguk is tudnak/akarnak szöveges vagy hagyományos hirdetést szervezni, illetve azoknak, akik ugyan nem sales-mágusok, de szeretnének rengeteg olvasóhoz eljutni. Az Index címoldalán lévő blogjánlók közé ugyanis a Kétpúpú Tevék posztjai közül válogatunk. Hogy világos legyen a dolog: az Index-címlapos "blogketrecbe" való válogatás továbbra is tartalmi alapon folyik, vagyis attól nem fog feltétlenül kikerülni egy blog, ha hirdetések vannak rajta, viszont ha nincsenek, akkor csak kivételes alkalmakkor kerülhet címlapra. A Teve szép tiszta megoldás, aktív játékosoknak remélhetőleg igen vonzó, hiszen a  látogatottságot mi biztosítjuk, amit le tudsz szervezni, az meg a tiéd. Akkor is jól jársz ezzel, ha a pénz nem érdekel, de sok embernek szeretnél írni/fotózni/videózni. Előre nem korlátozzuk, milyen hirdetést rakhatsz ki, ha viszont véletlenül az Index üzleti érdekeit sértő reklám futna, akkor arra az időre az Index-címlapon nem futtatjuk a blogodat.

Most, a rendszer indulásakor az eddig vázolt két opció között választhatsz. Létezik azonban egy C lehetőség is, az úgynevezett "Index-hirdetéses blog" vagy Sültgalamb. Ez egy olyan speciális lehetőség, ami a másik kettőtől eltérően nem kapható meg "alanyi jogon", ikszeléssel, de jó, ha tudtok róla. Ezt azoknak a sűrűn frissülő, magas színvonalú blogoknak tartjuk fenn, amelyek gazdái szeretnének közönséget, meg némi bevételnek is örülnének, de nincsen kedvük/idejük/tehetségük önálló reklámfelület-eladásra. A Sültgalambok az olvasottságuk alapján fix havi juttatást kapnak, pár ezertől pár tízezer forintig terjedő sávban, egyedi megállapodás alapján, cserébe beeengedik az Index reklámjait, melyek bevétele az Indexet illeti. Hirdetési felületek és címlapmegjelenés szempontjából ugyanaz vonatkozik rájuk, mint a Kétpúpú Tevékre. Ebbe a kategóriába jelentkezni nem kell, a bloggert a Blogkancellária keresi meg az ajánlattal. Sültgalambsággal a Blog.hu egyedi ízét és extrém magas színvonalát biztosító blogokat jutalmazzuk. Az egyik - és lényegesen fontosabbik - feltétel ehhez a Jao Mingnél is magasabb színvonal, látogatotttságtól függetlenül, a másik, hogy a blog felülete lehetőleg kereskedelmileg is értékesíthető legyen.

Szóval ez a két (három) választható + nem választható lehetőség. Nem akartunk mindenkit egyetlen, uniformizált modellbe erőltetni, a túl sokféle opció viszont káoszhoz vezethetett volna. Gondold át, aztán válassz. Annál könnyebb ezt megtenni, hogy nem végleges, márványba vésett döntésről van szó persze. Ha úgy döntesz, hogy váltanál, egy, maximum kéthavi átfutással bármikor megteheted. Pontosabban a Csizmás Kandúrról a Tevére vagy a Sültgalambra bármikor áttérhetsz, (utóbbihoz persze feltétel, hogy felajánljuk neked), míg visszafelé lép be a késleltetés. Erre az időszakra is csak azért van szükség, mert a reklámfelületeket valamennyire előre meg kell terveznünk.

Úgy képzeljük, hogy egészen vonzó szisztémát sikerült kidolgoznunk, amiben a bloggereknek még az eddigieknél is jobb lesz, hiszen egy aránylag rugalmas rendszerben kiszámítható módon juthatnak jó szolgáltatáshoz és/vagy pénzhez. Az ego- és magánbloggereket nem izgatjuk kötelező hirdetésekkel, akik viszont szeretnének szélesebb közönséghez eljutni, azoknak ezt úgy tudjuk biztosítani, hogy még kereshetnek is valamennyit vele. Ha pedig valaki érzi magában a netes vállalkozót, vagy az ösztönös sales-est, a Kétpúpú Teve választásával  potenciálisan bármennyit kasszírozhat.

A bejegyzés trackback címe:

http://inda.blog.hu/api/trackback/id/tr40755886

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kétpupú lett az Üzlet és etika blog 2009.11.12. 10:56:26

Kétpupú lett az Üzlet és etika blog. A blog.hu szabályzata szerint ez azt jelenti, hogy ezen a blogon is lesznek hirdetések. Képes hirdetések is. Adódik a kérdés, miért akar egy üzleti etikával foglalkozó blog pénzt keresni? Hisz itt értékekeről, meg t...

Trackback: Sültgalamb 2008.11.09. 20:08:34

Miez?Hogy - hogy mi? Hát a sültgalamb váró blog!Az Index és a Bloghu kitalálta, hogy is lehetne belevonni a bloggereket is az online reklámpiac egyre bővülő tortájába - úgy, hogy lehetőleg mindenkinek jó legyen. Hogy jó lesz-e, majd kiderül, abban biztos…

Trackback: Garrotter blogja 2008.11.09. 17:37:31

Felpezsdűlt a hazai blog közösségLegalábbis a blog.hu-n írogató része egy tegnapi bejelentés miatt. Elkészültek ugyanis a blog.hu-n választható hirdetési formákkal. Szerencsére a hirdetési formák között lehet választani, igaz, ha azt választjuk, hogy ne l…

Trackback: Onlinemarketing blog - online marketing 2008.11.09. 11:34:59

Money makes the world go aroundLassan beindul az Indexnek a Blog.hu-ra szabott hirdetési programja. Hosszú magyarázat és sok-sok komment az Inda blogon, én ezt nem is részletezném. A várható hatása sok dologtól függ, de talán az a legfontosabb, hogy reáli…

Trackback: Rabbit | online media blog 2008.11.08. 13:01:56

Bréking: Blog.hu hirdetésekHosszas vajúdás után megszületett a legnagyobb hazai blogszolgáltató hirdetési rendszere. Az Inda gépház blogon megjelent post alapján minden bloggernek el kell döntenie, hogy melyik modellhez csatlakozik, megszűnik az “in…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2008.11.10. 12:13:31

Most már csak az a problémám, hogy azt sem tudom, az AdSense-t eszik-e vagy isszák.

Leiter Jakab · http://leiterjakab.blog.hu 2008.11.10. 12:15:48

Amál: adsense.google.com - ott minden le vagyon írva.

Doris, a komisz · http://dorisnaploja.blogspot.com 2008.11.10. 13:55:13

sztahanov: "Doris, @agyvihar: valojaban leteztek mar sikeres blogok a vilagon az index blogketrec elott is, igy en arra gondolok, hogy a blogoszferaban nem az egyetlen forgalomterelo mechanizmus az index cimlapja, sot :-)"
Na. Éppen erről beszélek én is. Nem az egyetlen, sőt. Nekem igen kevés (bár a fene tudja, mennyi nem megszólaló, mégis olvasó)állandó látogatóm van, akiket a főoldalnak köszönhetek. És a hangsúly úgyis az állandó látogatón van. Nekem semmi bajom a reklámmal, csak legyen azért diszkrét, ha már lehet nyafogni. Nem teszek animációkat sem ki, mert csúnya, jó lenne, ha a reklámok sem a villógó- mozgó kategória lennének.
Már csak hogy nyávogjak én is kicsit. :-)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.10. 14:01:50

@Doris, mi is azt szeretnenk, ha szolid reklamok lennenek, de a piacon a hirdetok nem nagyon hajlandoak fizetni szolid reklamok elhelyezeseert. Szoritunk, mi sem vagjuk meg pontosan, h mi jon.

agyvihar · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.11.10. 14:19:37

Gondolom csak az Indexen levő reklámokat kell megnézni, és abból elég jól lehet következtetni arra, hogy mi lesz a blogok mellett.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.10. 14:21:41

@agyvihar: vagy barmelyik hazai szajton. De varjuk ki.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.11.10. 17:23:15

Korrekt lehetőség, de ugyebár a nonprofit jellegű lapok, akik eddig e-nélkül is kaptak néha-néha megjelenést az index főoldalán most kissé át kel alakuljanak. Ha ugyebár az olvasottsági segítségre számítani akarnak. Legfeljebb a kétpupuságért cserébe ingyen hirdetnek szintén nonprofit dolgokat.

Minden esetre látni kellene néhány grafikai példát is, hogy hogyan is nézne ez ki a gyakorlatban.

Csöncsön · http://mondataink.blog.hu 2008.11.10. 17:30:24

Szerintem az olvasás és a kattintásszám fordítottan arányos egymással.

Én legalábbis úgy tapasztaltam, hogy a címlapról bezúduló olvasók mintegy 90%-a nem a szöveget olvassa el, hanem azt a kis címecskét, mely a címlapon két sorban "összegzi" a poszt vélelmezett tartalmát.

Azt a potenciális 10%-ot viszont sajnálom, hogy el fogom veszíteni. :-(

immortalis · http://immortalis.blog.hu/ 2008.11.10. 17:53:21

OFF: valaki volna olyan drága, és megírná nekem egy üzenetben, hogy hogy a pi..ába kell trackback-et küldeni,mert megőrülök?! :D Légyszi, légyszi, légyszi.
Előre is köszi!
ON: nem értem mi a parája az embereknek. Aki nem akar reklámozni, marad csizmás kandúr, aki akar, annak ráadásul több lehetősége is van, ráadásul ha valaki pénzt akar keresni a reklámmal, szánjon rá egy kis időt, és járjon ő is utána...
Én maradok Csizmás, azt hiszem.

support.inda.hu · http://inda.hu 2008.11.10. 18:07:35

immortalis: off: üzenet ment (a blogod admin felületén keresd, a fejléc alatt)

nem várt fordulat 2008.11.10. 18:31:26

én azt hiszem akkor költözöm el a blog.hu -ról. nekem teljesen tökéletes volt a saját rendszerem, ami arról szólt, hogy kiraktam 2 adsense reklámot az oldalamra.

saját kis csapat van, kb. napi 7-900 látogató, ezzel keresek úgy napi 10-70 centet, ezen nem fogok osztozni, és azt sem akarom, hogy indexes reklámok legyenek kint. teljesen a magam erejével értem el ezt a látogatottságot, nem nyomott sosem senki, főleg az index nem, a blog.hu elején volt kint kétszer az ajánlóban a blogom, tehát nem értem mire fel. mind1, saját szerver, vagy blogspot lesz ebből. (nem ez a blog ami a nevem mellett van)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.10. 19:06:40

@maci, sajnos a te rendszered meroben ellenkezett a blog.hu ervenyes szabalyzataval.

bokember 2008.11.11. 02:37:05

öröm látni hogy valaki napi plusz 5-35 centért saját szervert hajlandó futtatni. gyér matematikai tudásommal ennyire hozom ki a veszteségedet.

[off] csak én érzem úgy hogy a kommentelők kb fele elfelejt gondolkodni gépelés közben? nem feltételezem hogy amúgy nem értelmesek, csak hát ami megjelenik belőlük az nem ezt tükrözi. [on]

SOROS GYÖRGY · http://puruttya.hu 2008.11.11. 08:30:25

Vagy mindenki atom művelt itt, vagy pedig (és szerintem az utóbbi lesz a valóság) senki nem mer rákérdezni hogy mi a picsa az a maximális méretű display? Valaki igazán mutathatna rá egy példát valahol, ugyanis amíg nincsenek konkrétumok:
- hova fog kerülni?
- mekkora az a maximális méret?
- mi az a display?
addig nezéz dönteni...

Én például simán ki tudok tenni egy 1024x1024 méretü hirdetést, és azt mondom ez egy diplay, ebből rakok kettőt, oszt csókolom. Agyonvágtam vele az oldalt. Ráadásul sok blognak nincs is jobb vagy bal hasábja, és a teteje sem használható, lásd nálunk. Nálunk max a bal hasábba, illetve a postok közé lehetne tenni reklámot, de akkor megint felmerül a kérdés hogy: és oda mekkorát?

Ezt kellene szerintem tisztázni mindenek előtt. Az index médiaajánlatban vannak nagyon szép példák hogy melyik reklámfelület mi a túrót jelent: index.hu/mediainfo/informaciok/hagyomanyos/

Szeretném (és szerintem sok blogger kollégám is) hogy hasonló módon szemléltessétek mit is várhatunk a maximális méretű displayekkel.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.11. 08:41:43

@Puruttya, lesz errol egy poszt, pontosabb leirassal, de: 310x232 illetve 160x290 a ket meret.

nem várt fordulat 2008.11.11. 11:18:31

a leírásból kiderült szerintem, hogy standard banner méreteket használnak, mondjuk abból is van lób@szó.

lehet, hogy nem volt a szabályzat szerint való, amit csináltam, megmondom a frankót el sem olvastam a szabályzatot. 95 óta olvasom az internettót, indexet, annyi reklámot lenyomtak már a torkomon, hogy nem hiszem, hogy ez a két adsense fogja a földhöz odavágni őket. de hát a szabály, az szabály, ezért fogok lelécelni.

ráadásul a blogot totál hobbi szinten csinálom bókember, nem azért hoztam létre, hogy ebből éljek meg, az első 100$ egy évbe tellett, miközben napi frissítéssel megy, és minden nap van 3-4 új poszt. van saját szerverem eleve.

azt hiszem eldicsekedhetem azzal, hogy talán az enyém az egyik olyan blog a kevés közül, ahol nincs anyázás, sosem hülyézett itt még le senkit, és a hetedikes sráctól kezdve a nagymamáig mindenki megtalálható.

az elmúlt héten:
BLOGOMNEVE.blog.hu, 15470
google.hu,4436
google.com,1394
other,402
onlinejatek.lap.hu,332
blog.hu,152

tehát nekem a blog.hu/index igazán nem segített, és 800 látogató napi 4-5000 oldalletöltéssel.

nem sírok, igazatok van, amikor azt mondjátok, hogy ez egy ingyenes szolgáltatás, és cserébe viseljem el a reklámot, onnantól viszont nem ingyenes. a freeweb is milyen jól megoldotta, hogy 4e forintért reklámmentességet kaphatsz. inkább jó lenne itt is egy ilyen opció.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.11. 13:40:34

@karacsi_maci: ez a 4ezer ftert reklammentesseg nekunk nem lenne feltetlenul rossz, de ha ilyet talaltunk volna ki, mar reg meglincselt volna itt a tomeg, ebben biztos vagyok.

nem várt fordulat 2008.11.11. 15:14:39

nem, én úgy gondoltam, mint opció.

amúgy most kiszedtem a reklámokat a blogomból, nekem jelenleg állítanom kell most valahol típust?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.11. 15:19:18

@karacsi_maci: en is ugy gondoltam, mint opcio.

Par napon belul megjelenik a valasztasi lehetoseg, es akkor lehet/kell allitani.

ivcsek · http://abalaton.hu 2008.11.12. 08:40:52

ha jól láttam a kommentek kezdeténél, ill. a bal hasábon ki van téve display hirdetés méret szerint példának...
meg lehet hát tekinteni a vizuális típusoknak, bár elég mellbevágó szembesülni azzal miről is van itt szó...
lesz pár bloger aki kénytelen lesz átszabni az odala küllemét, ha folytatni kívánja.

ap: olyat nem lehet hogy 310x250 legyen csak, de duplán, mert az jobban illik az oldalamhoz?

nem várt fordulat 2008.11.12. 11:52:23

ivcsek: ahogy látom, nem lehet itt semmit, döntöttek oszt kész, ez van. köthetsz velük egyedi üzletet, gondolom felárért.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.12. 12:21:33

@ivcsek: jol latod, delutan lesz egy uj poszt a hirdetesek megjeleneserol, illusztracionak kiraktuk erre a blogra. Atszabni csak akkor kell az oldaladat, ha hirdetest akarsz kirakni ES nagyon specialis dizajnod van. Konkret kihelyezesi kerdest irj a supportkukacra, belenezunk.

@karacsi_maci: te is jol latod, dontottunk oszt kesz. A nepszavazas az mas platformra valo.

RKw 2008.11.12. 13:11:36

csizmásról hogyan kell tevére váltani? Van egy Hirdetések fül, de nuku checkbox. Vagy legyek türelemmel?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.12. 13:17:23

@RKw: igen, turelem, meg nem elesedett.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.12. 22:54:04

@Leiter Jakab: meg csak nehanyotoknak elesedett ma este.

Mária 2008.11.13. 19:21:55

Bekerült a "Megosztott hordetés" doboz az etarget reklámokkal a blogomra. Hová kell tennem az adsense kódot ahhoz, hogy ne egymás alatt, hanem felváltva jelenjenek meg?

Most kivettem az adsense kódos dobozomat, nem látszanak a Google hirdetések. Etarget hirdetés egyszer van, egyszer nincs. Ha visszahúzom az adsense dobozomat a helyére, akkor egyszer mindkettő látszik, egyszer pedig egyik sem...

Kedves Gépház, ne nyúljatok hozzá, csak mondjátok el, mit hová húzzak, másoljak, hogy jó legyen!

Kösz :)

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.13. 19:26:56

@Maria, tedd be az Adsense-et, es nezem, hogy jelenik meg.

-Hoze- · http://www.hoze.blog.hu/ 2008.11.13. 20:01:38

Te jó ég...
Hogy lehet ezt visszavonni??...
Én megnyomtam, de inkább kell a francnak...:S

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.13. 20:04:04

@Maria: nem latom, a beallitasok / Hirdetesek alatt kene lennie a kodnak az editmezokben, de uresek.

(Bocs, ha 2x megy el, megzavarodtak a kommentek.)

cyan 2008.11.13. 23:16:52

na akkor most azt kérdezném, h adminba a reklám mizéria miatt nem lehet új poisztot írni, vagy már megint sz@raxik a blogmor?

cyan 2008.11.13. 23:17:47

blogmotor akart az lenni...

cyan 2008.11.13. 23:20:35

közben megoldottam. azért egy üres lap helyett némi infót is kitehettetek volna...

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.13. 23:29:35

@cyan cyca: nem volt kozponti problema szerintem, legalabbis a grafikonon nem latszik, max a halozat csuklott egyet :-)

cyan 2008.11.13. 23:37:37

jóvanna, szerkeszteni akartam a blogban, de nem jött be, csak egy nagy fehérség, aztán megtaláltam, h előbb dönteni kell a kandúr és a teve közt. miután eldöntöttem, már sikeredett a szerkesztés is.
amúgy a blogmotor elég gyakran rakoncátlankodik. nem fogja a sok banner, flash, mifene még jobban meghülyíteni a rendszert?

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.13. 23:51:45

@cyan: nem okoz terhelesbeli problemat, szerveroldalon biztosan nem, a reklamok inkabb a kliensoldalt terhelik, tehat a bongeszodet meg a savszelessegedet (tisztelet a kivetelnek).

cyan 2008.11.14. 00:00:02

ahha. akkor a blogmoci összeomlása se javul ezután.... mostanában elég gyakori a Server Error nevű egyén felbukkanása a blogon :(((

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.14. 00:10:53

@cyan cyca, ha ilyennel talalkozol, megirhatnad nekunk a support kukac blog.hu cimre, meg hogy eppen mit csinaltal, amikor jott, azzal segitesz.

cyan 2008.11.14. 00:18:03

sztahanov, inkább szentségelek, szerintem Ti is tudjátok jól, ha gáz van, minek bombázzalak levelekkel? olvass bele 1-2 blogba, ott láthatod, amiket az összeomlás után beírogatnak az emberek :)

cyan 2008.11.14. 00:20:16

na tessék, most épp ez jött be:

Parameter «comment_post_ID» is required!

bandesz · http://blog.hu 2008.11.14. 00:31:21

@cyan cyca a bloghu egyik moduljában beállításokat kellett hangolni, majd újraindítani, valószínűleg pont ebbe futottál bele. Elnézést a kellemetlenség miatt.
Ha továbbra is fennáll, kérlek, írj a supportra.

Yuz Asaf (törölt) 2008.11.14. 01:28:27

Jól értem? Hírdetést tehetek fel,..ja...ide is alig juttam el. Az a véleményem...hogy semmit sem értek az egészből.
Egy kis segítség jól jönne, de ne észnélkül.

Yuz Asaf

heineken · http://www.heineken.com 2008.11.15. 21:23:17

ÁÁÁááááá sajna nem bírtam minden okosat/vagy nem/ végigolvasni, de egy vili: Nektek tuti bevétel, nekünk kicsit jobban kő érteni a html szerkesztéshez és a java rendszerhez (mondjuk Linux alatt kicsit bonyesz lesz) de hajrá! Mind-1-kinek!!!
:-)

IQ_Fighter · http://www.pokerstrategy.com/u0ZFQ2/ 2008.11.16. 18:53:24

ha egy magamfajta alkoholistának sikerül, akkor nektek is menni fog;)
Etarget az alap, a többi hirdetés meg menni fog magától, ha elértek egy bizonyos nézettséget. nem kell majd a hirdetőknek kétszer mondani.
addig is igyunk egy sört és nyugi;)

toto92 2008.11.17. 09:56:38

Én mint örök kételkedő: ez ingyé' van, ugye? :)

toto92 2008.11.17. 10:13:35

Tehát ha én csak arra vágyok, hogy a blogom megjelenhessen a zindexen, de nem akarok a hirdetésekkel bajlódni, akkor nyugodtan lehet a blog kétpupú, nekem egy forintomba nem kerül (maximum nem is lesz több pénzem).

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.17. 10:35:15

@toto92: termeszetesen ingyen van, de minden masodik oldalletoltesnel lesz reklam az oldalon.

kurucz · http://onlime.blog.hu 2008.11.19. 14:20:27

A blog.hu által betett hirdetésekbe a blog tulajdonosának lehet valamilyen beleszólása?
Arra gondolok, hogy meghatározhat-e szektort, céget, márkát, stb., ami nála nem hirdethet?

toxikus 2008.11.20. 12:55:22

én nemtók kétpupúra változni.

support.inda.hu · http://inda.hu 2008.11.20. 13:01:23

Salacious Crumb Tox: kérlek írd meg, melyik blogról van szó!
indapass.hu/kapcsolat

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2008.11.20. 13:02:01

@Salacious: pontosan mi történik ha rányomsz a 'Kétpúpú tevére váltok' gombra?

support.inda.hu · http://inda.hu 2008.11.20. 13:02:03

onLime: nem, de később lesz tematizálás, addig az összes blogban egyforma hirdetés jelenik meg

toxikus 2008.11.20. 13:24:01

support.inda.hu · support.inda.hu 2008.11.20. 13:01:23
negymancs.blog.hu -ról természetesen

support.inda.hu · http://inda.hu 2008.11.20. 17:29:05

Salacious Crumb: átállítottalak!

HappyMan · http://borsod.blog.hu 2008.11.22. 09:15:22

Ha már jöhetnek a bevételek, jó lenne, ha többféle skin (arculat), szín és grafikai elem közül lehetne választani azoknak is, akik inkább írnak, mint értenek az arculathoz, és a CSS-hez, stb...

Így a blogok jobban különböznének egymástól.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.22. 15:34:18

@HappyMan: nyilt ajtokon dorombolsz, napokon belul.

imreimre 2008.11.23. 17:17:22

Nem értem az Etarget kivel egyezik meg. Ráléptem az oldalukra, de semmi engem illető részt nem találtam. Ki fog velem kommunikálni, ha elhelyezi hirdetéseit az oldalamon. Hirdethet, én viszont nem látom, mitől fog hozzám bekerülni a péterfillérke...
Vajon felkeresnek, és felajánlják?

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2008.11.24. 00:32:45

@imreimre: az etarget honlapján kicsit macerás megtalálni a téged érdeklő infókat, de megkerestem neked. te mint "partner" (aki kirakja az etargetet) itt tudsz regisztrálni:
hu.etarget-media.com/partner/register.php
ez a szabályzat vonatkozik rád:
hu.etarget-media.com/partner/terms_of_use_portal.php?print=1
meg még ez:
hu.etarget-media.com/partner/terms_of_use.php?print=1

a dolog nagy vonalakban úgy működik, hogy regisztrálsz, megadod a számlaszámod, kiteszed a blogodra a tőlük kapott kódot, és ők számolnak neked jutalékot minden kattintás után. ha ebből felgyűlik bizonyos összeg, átutalják

imreimre 2008.11.24. 20:30:32

Köszönöm, hogy megkerested az engem éríntő infókat.
De mi van, ha a számlaszámom nem merem megadni, kreáltassak újat, csak az Etarget kedvéért ?

Van-e biztosíték, hogy küldenek, és nem fordítva, visznek esetleg ?

Üdvi, imre

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2008.11.24. 20:38:15

@imreimre: ha ez megnyugtat, én is regisztráltam náluk és megadtam a számlaszámomat, és eddig még nem vontak le semmit, igaz nem is utaltak, mert nem értem el még számottevő összeget

Forester · www.safetyarea.blog.hu 2008.11.25. 11:55:38

Helló! Annyi a problémám, hogy csináltam egy hírdetést .swf formátumban és azt nem lehet feltölteni a blogom könyvtárába mert nem támogatott formátum. Na most mivel csak az .swf ad HTML kodot (legalább is abban a progiban amivel én dolgozom) a .gif és .avi természetesen nem és azoknak a mérete is elég húzós, nem beszélva arról, hogy a hírdetési dobozokba mint HTML kodot nem lehet beilleszteni csak az swf-et. Valami megoldást tud valaki erre?

support.inda.hu · http://inda.hu 2008.11.25. 12:04:13

Forester: egyelőre másik szerveren kell a flash fájlt tárolni és így kell rá hivatkozni. Az avi természetesen felejtős, a gif kép beillesztéséhez elég egyszerű kódrészlet kell.
A hirdetési dobozba csakis html kódot lehet illeszteni....

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.11.25. 13:00:05

@Forrester: jovo heten elesitunk egy remek enhancementet, amivel direktben tudsz hirdetesnek feltolteni swf fajlokat, addig bird ki!

Forester · www.safetyarea.blog.hu 2008.11.25. 13:29:04

Köszi szépen az infót, addig várunk!

nem várt fordulat 2008.12.10. 13:14:38

Nekem két kérdésem lenne:

1) Miért van maximalizálva a méret?
Ha már hirdetek, hadd döntsem már el, hogy ne 290 magas legyen a jobb szél, hanem 600px. Miért van 290px -re maximalizálva?

2) Mi a garancia arra, hogy valóban 50 - 50% a megjelenés. Nyomtam egymás után rögtön oldal letöltés után 20 refresht, ebből az első 10 az indexes hírdetés volt, utána meg 70 - 30% ban index / saját.

sztahanov · http://szevasztok.blog.hu 2008.12.10. 13:38:43

@kmaci:

1) ugyanaz a meret az indexes es a sajat hirdetes eseteben. ha 600 lenne, akkor azert rinyalnal, mert az index 600 magasat rak be.

2. nincs ra garancia, ha akarod, meregesd, de mondjuk ne 20at, hanem rendes statisztikat csinalj, ezret legalabb :-)

v_roland 2008.12.13. 12:04:26

szerintem aki ezt fogalmazta, nem normális...

[imi] · http://twitter.com/forgoimi 2008.12.15. 00:47:02

nekem se előtte se azóta nem jelennek meg reklámok.
adblockot nem láttam még se google se etarget hirdetésben reklámozni oszt mégis elég jól elterjedt.

P. · http://faszkivan.blog.hu/ 2008.12.26. 05:21:05

Szerintem ez tök jó és korrekt megoldás. Riszpekt!

★ DenStylerz ★ 2008.12.31. 11:13:05

Jó ez a hírdetési cucc. ;)

★★★ denstylerz.blog.hu ★★★
★★★ fightlovedjs.extra.hu ★★★

Lio5 2009.02.15. 11:43:16

szerintem is jo dolog ez a hirdetés.

Popeye76 · http://zugloihazelado.atw.hu 2009.02.18. 13:39:53

Némi segítséget kérnék: tegnap csináltam blogot magamnak, nem titkolt lakáseladási céllal, ezért azonnal reklámos kategóriába jelentkeztem, mert így éreztem korrektnek. Kérdés: hogyan kell adsense-t, vagy bármi más reklámfelületet beszúrni, ill. milyen megállapodás szükséges ehhez a hirdetővel? Másik, sokkal alapvetőbb kérdés: hogyan lehet látgatottságot növelni? Bármilyen praktikus ötletet megköszönök!

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2009.02.19. 11:47:23

@Popeye76: hirdetés elhelyezésről:
blog.hu/segitseg/#Hol+adhatom+meg+a+hirdet%C3%A9st%3F+(9)

látogatásnövelés: írj sok és jó posztot ;)

van a címlapon lehetőség blogot és posztot ajánlani egyébként, ha jó a blogod felhívhatod rá a szerkesztők figyelmét és kikerülhet a címlapra

szigetlakó · http://fabos-net.ws/ 2009.05.04. 09:08:10

Nekem tetszik a választási lehetőség.
Aki akarja miért ne kereshetné meg az internet előfizetését vele, vagy mutathatná be mivel foglalkozik.

popular79 2009.05.15. 16:42:12

eddig minden baromira körülményes kiváncsi vagyok például ezzel a hozzászolással mi lesz

dobimari 2009.06.23. 11:23:56

nekem is tetszik a választás lehetősége most csak ennyi

DGyula 2009.07.06. 11:18:38

Örülnék ha valaki leírná azt,hogy lehet könnyedén pénzhez jutni a reklámokból?Ha valaki tud valami más pénzszerzési lehetőséget,akkor írjon!Előre is köszönöm!!!

L.A. · http://fuggoagy.blog.hu 2009.07.06. 11:23:03

@DGyula: könnyedén sehogy. (már ha a blogodban lévő reklámokról beszélünk). ha egy nagyon jó, látogatott blogod van (napi sokezer olvasóval), akkor van esélyed eladni a reklámfelületet, de ez sem megy automatikusan, utána kell járni. a google reklámoktól ne nagyon várj pénzt, érdemesebb inkább viszonylag olcsón, de fixen eladni a felületet cégeknek.

dobimari 2009.07.09. 21:31:03

még nem döntöttem.

dobimari 2009.08.01. 16:08:23

néztem a statisztikáimat mire eljutottam addig hogy éles a blogom havonta kerül archivumba, szóvalnem is könnyű a blog.most meg még válasszak is olyan kicsi a látogatottság,hogy CSIZMÁS KANDÚR a választás úgy hogy nem kívánom a részem kihasználni

Csabika12 2009.08.15. 16:36:48

Helló!

Egy kérdésem lenne. Hogy lehet megcsinálni azt hogy egy másik oldalon megjelenjen a blogom címe, amikor valki belépik arra az oldalra( pl. ha valaki belépik egy szövegfordító oldalra akkor ott beugrik neki az oldal címe)???

Előre is köszi!

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2009.08.17. 11:30:57

@Csabika12: ezt nem igazán értem, mire gondolsz? külső oldalakat nem tudsz a blog.hu adminból befolyásolni

moaner · http://safetydummy.blog.hu/ 2009.08.17. 22:56:29

És a beállításaimnál miért van az írva, hogy próbaidőmet töltöm és addig bármikor válthatok kandúrra? Utána nem? Nem értem.

ANi · http://aninetbiz.sokoldal.hu 2009.08.20. 22:29:16

Valahol oldalt jobb ötlet lenne szerintem.
Ha már kell.
Mert bele a tartalomba,... ?!
Szóval ha megoldható, inkább jobb vagy bal sávba kérem.
Kösz.

Romanée Conti 2009.09.29. 04:46:19

"Ezt azoknak a sűrűn frissülő, magas színvonalú blogoknak tartjuk fenn, amelyek gazdái szeretnének közönséget, meg némi bevételnek is örülnének, de nincsen kedvük/idejük/tehetségük önálló reklámfelület-eladásra."
akkor tekintsétek meg az inphoto.blog.hu-t.

Egyszer került címlapra, de azt leszámítva is már 10000 látogatás fölött van.

statisztikák
Az eddigi legjobb nap: Jul 08, Wed 4261
Az utóbbi 7 nap átlagos PI értéke: 154
Az utóbbi 7 nap átlagos PI / látogató értéke: 6,243
Az utóbbi 30 nap átlagos PI értéke: 163
Az utóbbi 30 nap átlagos PI / látogató értéke: 6,426
A blog indulása óta az összes PI: 15082

Engem igazán a látogatottság érdekelne, de annyi esély van az indeksz cimlapra, mint a Szálasynak a főtárgyaláson. Szerintetek?

Romanée Conti 2009.10.02. 07:35:35

Kösz a gyors választ! Marad a Csizmás Kandúr.

Romanée Conti 2009.11.02. 06:09:05

Ami nem megy ne erőltessük. OK.

cadix · http://www.blog.hu 2009.11.02. 09:27:01

@Romanée Conti: Mi a konkrét kérdésed? Ez nem derül ki...

lelato 2009.11.12. 10:05:55

IP cím korlátozás várható-e?

Syntax Error · http://vino.syntaxerror.hu/ 2009.11.12. 10:12:17

@lelato: milyen IP cím korlátozásra gondolsz?