Kedves Felhasználók,
Sajnálattal közöljük, hogy a szerverhosztingot biztosító szolgáltatót érintő hibából 2009.09.01-én 10:10-től az Indamail szolgáltatás ideiglenesen nem volt elérhető, illetve igen rossz válaszidők mellett volt elérhető.
Az ígéretek szerint a problémát 12:30-ra megoldják.
[14:05]
Az elvágott kábelek hegesztése megtörtént. Jelenleg tesztelés alatt az infrastruktúra. Sajnálatosan a vártnál több szál szakadt.
[16:30]
Sajnálattal közöljük, hogy a probléma még fennáll, de szerencsére nem teljesen elérhetetlen a szolgáltatás.
[17:15]
Az Indamail rendszerei folyamatosan dolgozzák fel a feltorlódott leveleket. Valójában, a teljes kimaradás csak egy bizonyos felhasználói kört érint. Tekintettel a szerverek kiesésére, a teljes szolgáltatás átlagos válaszideje is csökkent. Rendszergazdáink most azon dolgoznak, hogy 20:00-ra a szolgáltatás ismét minden felhasználó számára elérhető legyen.
[18:15]
Az Indamail szolgáltatás a méréseink szerint helyreállt.
Ha mégis hibát tapasztaltok kérjük, jelezzétek itt.
Köszönjük a türelmeteket.
[2009. 09. 02. 10:25]
A problémát a GTS-Datanet hálózatában történt kábelszakadás okozta, emiatt tegnap 10:10 és 16:20 között szinte elérhetetlen volt számotokra az Indamail.
A szakadás észlelését követően 1 óra alatt átállt a szolgáltatónk a tartalékhálózatra, emiatt az Indamail fiókok csak nagyon lassan - egyes fiókok pedig egyáltalán nem - voltak elérhetőek.
A kábeleket teljesen 16:20-ra állították helyre, innen kb. 2 órára volt szükség, mire az Indamail rendszere feldolgozta az idő közben felgyülemlett leveleket és visszaállt a normál üzem.
Mégegyszer köszönjük a türelmeteket.