Az indás szolgáltatások használatával egészen jól elboldogul pár millió felhasználó a Blog.hu-ban, Fórumokban, amikor kommentel, levelezik, vagy szerzőket, és blogokat kezd el követni. Kivéve, amikor nem. Amikor kizárja magát vagy kizárják, amikor elveszít vagy nem talál valamit. Amikor nem úgy működnek a dolgok, ahogy szeretné, pedig mindent jól csinál, vagy ahogy csinálná, úgy sosem működtek. Túl a sokadik próbálkozáson, helpen, faqun, ászf-en egyvalaki tud neki segíteni, te a
problémamegoldó.
God módban vagy a szolgáltatásokban, direktbe vagy kötve a fejlesztőkkel, üzemeltetőkkel, jogászokkal, néha előbb tudod a választ, hogy feltennék a kérdést, és végül a legtöbb problémát megoldod, a felhasználó boldog, ticket kész, ki a következő?
Ha
- foglalkoztál már ilyesmivel,
- jól működsz a rutinfeladatokban,
- észreveszed, mit kell javítani valamin, hogy flottul menjen,
- türelemmel és empátiával segítesz másoknak,
- szereted rendszerszinten átlátni a területedet,
- ambicionál, hogy a magyar web egyik legnagyobb elérésű szolgáltatásában legyél júzertámogató specialista
Könnyebb lesz a dolgod, ha komoly rutinnal a kisujjadban, vagy az év ügyfélszolgálati/support/megoldásspecialista dolgozója elimerésekkel szakmai önéletrajzzal jelentkezel, pláne ha használod és ismered a szolgáltatásainkat, vagy olyan fícsöreinket, amikről még mi sem tudjuk, hogy vannak. Lehetnek igényeid is, elsőként a fizetésit írd bele a jelentkezésedbe.
A stabil háttérrel, támogató, jó hangulatú csapattal, a fizetéssel amiért teljes munkaidőben, Óbudára kell majd bejárnod, nem lesz problémád. Minden mással igen.