Az Inda gépházblogja

A legjobb képed 2008-ból

A kérdésünk egyszerű: Melyik volt a legjobb képed amit 2008-ban lőttél?

Ha már fent van Indafotón, add hozzá a bestof2008 címkét, ha még nincs fent, feltöltheted ide kattintva.

Címkézzétek fel a fotóitokat és január 15-e után a legjobb képeket megmutatjuk az Index olvasótáborának!

Tudjuk, hogy nagyon nehéz döntés A Legjobb képünket kiválasztani, így hagyunk rá bőven időt - január 15-ig gondolkozhattok rajta.

Rengeteg szempont szerint dönthetünk - Réka is ezen tűnődik - én már kiválasztottam a személyes kedvencemet. A kép valószínűleg kevés fotós "törvénynek" felel meg, de nem is ez alapján döntöttem.

darthwalk: Nightrider

A fotó az Astoriánál készült egy randa, esős téli héten, amikor minden csupa pocsolya, hideg zápor hullik és dideregve vártuk a buszt egy sörözés után. Akkor tűnt fel ez a két szellemlovas, akik gyorsan el is tűntek a Kiskörút felé. Éppen el tudtam őket kapni. Talán a nazgülökhöz tudnám hasonlítani őket a Gyűrűk urából - ez alapján a kép alapján. Rejtély, hogy mi vette rá őket, hogy ilyen időben bringázzanak - ezt annak ellenére mondom, hogy én is biciklizek márciustól novemberig.

A ti fotóitok biztosan sokkal jobbak - töltsétek fel, címkézzétek fel őket és ne felejtsétek el a kép leírásában leírni hozzá a háttérsztorit, hogy miért pont ezt választottátok.

Hajrá!

Íme a képek! Diavetítés

Nem találtál választ? Írj nekünk! Írok nektek!
süti beállítások módosítása